Dan före doppardan

heeeeeeii

Imorgon är det juulafton, och jag fick tillbaka min mobil idag och jag TROR att jag har gamla numret nu, alltså: 0735048761 för er som vill skriva godjul? :) är överlycklig iallafall och har lagt in kanske 1500 låtar hitills, supernajs!

Ikväll ska jag m. familj försöka komma i den rätta julstämningen genom att pynta granen, lägga ner alla paket, kolla på julfilmer och allt sånt. Så förhoppningsvis kommer jag i stämning då :) Men det känns som att jag skulle vilja ha juulafton om typ en vecka. För nu blir den så snabbt överstökad!

Och nyår då... lite problematiskt där. Jag vet var jag är till en början, och det är ju alltid nått :) kommer äta middag och sånt i norrtälje, skojskoj. Men var ska lilla jag ta vägen mot natten, så alla ni som läser, var tar NI vägen? ;)´heheeeee
Och nyårsklänning, hoppas jag får nån snygg i jullkapp, annars har jag ännu ett probleeeeeeem..

Tack för mig, PUSSHEJ!
 -Gammal bild tagen av Bellabus

Och för övrigt är jag helt problemfri idag, måt toppen. Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0