Den 24 december

Hann nästan inte tänka tanken juuuuul innan den va förbi, jävlar. Tänk nu är det lite mer än ett år innan jag får uppleva det igen. Det är min absoluta favorittid på året!

I julklapp fick jag (ska försöka komma ihåg aallt)
PS2:  spyro - dawn of the dragon
Bok : Systrar i jeans 4

Tröja: nike (ska troligen bytas)
Träningsbyxor: Nike (också bytas)
Klänning - b-young (bytas :p)
Kräm - typ saltgrej
Halsduk
Tröja: Design av syster
Strumpor
Tröja - gina (byta)
"krämpaket": från favoritmärket som jag glömt va de heter
Pengar
Sockor - farmors recept
Pianobok - Mamma mia låtarna
Sportbag: Adidas

åhgud jag får minnesförlust, vad fick jag egentligen :s aja, o lite annat ;)
Nöjd är jag iallafall, ganska kul att ha en massa o byta, ska nog försöka hitta nån snygg skidjacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0