God juuuul £>

Roligt hjärta dääär, inte för att det ser ut som ett, men lite variation ska man ju haaa..

Den här kvällen har fam. juuulpysslat och det blev riktigt mysigt



Förövrig har nog den 23/12 alltid varit det datum jag är mest arg på, utan någon egentlig acceptabel anledning.

Arg för att sofforna inte står på samma sätt som förra året, arg för att de kular jag tycker är snyggast bojkottas av resten av familjen, arg för att syrran bara tar fram  bestick till sig själv under middagen, arg för att jag missat de 20 första minutrarna av filmen ´jag så gärna ville se o.s.v

Alltid har jag varit extra arg just dagen innan julafton. Sådär så jag är arg på hela familjen och går o lägger mig med allt annat än julstmäning i kroppen. Sen brukar jag kolla på en film innan jag går o lägger mig och så vaknar jag upp glad o pigg av amanda som springer in med våra julstrumpor och hoppar upp på sängen för att kika på innehållet :) Och därmed är alla bekymmer från gårdagen borta.

Och precis så är det i år också, och antagligen vaknar jag upp imorgon utan nå agg mot någon!

Men God jul iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0