Hihoo

Egentligen borde jag lägga in lite julafton bilder, men det får bli nästa inlägg!

Iställer kan detta inlägg ägnas åt Bella Dufbäck AKA Bellabusig Bellakalspuff Beeells Blinkk eller vad man nu känner för. För bellabusig ska nämnligen lämna oss alla i kylan i fleeeeeera veckor för att bege sig på världens mest önskvärda resa till värmen i.. väster/söder? nått sånt. Avundsjuk är jag som fasen, och jag kommer sakna tösen väldigt mycket skulle jag tro.


Och så missar hon typ de tre första skoldagarna (bra där) så JAG måste anteckna åt henne, asså JAG Evelina Andersson, ska alltså: 
1. Ta med penna OCH papper till lektionen
 2. anteckna så att det är läsbart (waaah)
3. Ta med anteckningarna till mitt skåp
4. Lyckas hålla reda på papprerna tills Bellabusig kommer hem


Hur många tror jag lyckas?
ja, vi får vell se.....

nu ska jag hämta min mobil och ladda in nya låtar! PUSS!

Kommentarer
Postat av: b

GULLIGA DU!

2009-05-12 @ 20:35:23
URL: http://beeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0