Jag igeeeeen!

Det roliga är att jag haft den här bloggen i två dagar, och jag gjode den för att skriva av mig, och meningen var att den skulle vara heeeelt hemlig. Men jag har tydligen råkat slinka ur mig mitt lösen både till höger och vänster, eftersom att jag idag har haft 24 enskilda besökare och 121 sidvisningar, heheeee. Bra där Evve.

Men ja folk får vell blunda om jag någon gång blir sådär deppig ibland och skriver ner mina tankar som jag sedan lär få ångra.


Jag skulle kunna blogga hur många inlägg som heeeeeelst, det är så kul såhär i början. Men det lär inte bli mycket sen då träninngarna börjar igen, menmen.


Nu ska jag glo film!
Puss o God jul!

Kommentarer
Postat av: sofia hansson

du är jämt så snäll.

tack! <3

2008-12-23 @ 13:39:50
URL: http://fiseen.blogg.se/
Postat av: sofia IGEN

från mig ialla fall :D hähä!

pussisar

2008-12-23 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0