Uppdatering

I torsdags var jag hos elaine och det gick VILT till :)


Igååår, vaknade jag tidigt hos Elaine (inte av mig själv utan av elaines sköna låt) åt frukost å sånt sen åkte jag till Täby C med fam., ´de första timmarna hade jag bara galet ont i magen, huvet o var trött. Så det var inte så kul, sen drack jag tre glas cola och blev på bättre humör :)

Jag shoppade:
Nyårsklänning - Veromoda
Vit "tjocktröja" - Bikbok
grå/lila-randig kofta - Bikbok
Nya vanliga skor (fast med diskreta stjärnor) - H&M
Ribbade strumpisar - H&M
Täcke o kuddar i syntet ("allergisk" mot dun tydligen)
Randig tröja - Gina

Det var nog det, bara grejer jag behövde iallafall :)

Och idag ville jag träffa Sandra den knölen, men hon ska tydligen va med sin pooojkvän :( satte, blev hemmakväll idag, skönt förvisso.

Imorrn ska jag kanske träffa Lisa, hurra :)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0