Helgeeen

Genomgång av helgen:

Fredag - Julavslutning i skolan som började med glada rop för att jag inte var död, sen åt vi fika, lekte lekar, sjöng och hade oss. Sen vare aulasamling, jag somnade, äcklig lunch och sedan bar det av till sthlm med större delen av 1an och 3 tvåor, vi körde laserdoom, vilket var läskigt men jävligt kul, var däremot inte bäst kanske direkt, men de dög. Seeeen.. åkte jag hem, en ganska intressant bussresa faktiskt.

Sen gick jag, Jessica och Markus hem till Gustav o käkade, sen ramla de in fler o fler, de flesta krökade lite, (utom jag so va spiknykter även om de tvivlades på det mot slutet på kvällen då jag var förjävligt flummig)  vi spelade guitarhero ganska mycket, och lyssna på musik, spela kort, ja sånt där ganska tråkigt! Men det var ungefär vad jag orkade, lite chillkroek sådär. Fast konstig blandning av människor däremot :o ja väldigt. Sen sov jag och Fia hos söta Jessi i hennes hemtrevliga hus.

Lördag - på lördagen den fina.. då åkte jag först hem ganska tidigt för att hugga julgran (ja, JAG högg den :D), det blev en ganska bra gran i år tror jag, den såg fin ut iallafall. Sen vare julmys o sånt för hela slanten, jag o mansan cykla upp till "elmsta ciity" o handla lite julklappar på Knallen ;) sen såg hela familjen på Love actuallt, vilket är en galet gullig film. 
Typisk familjekväll som var jättemysig. 

Söndaaaaag - det är idag assååå, jadu, vad har jag egentligen gjort idag, jo jag städade min garderob, de tog galet lång tid, några timmar nästan. usch usch, men det blev riktigt bra, och nu ser det välstädat och bra ut. Men snart får jag bjuda över kusin Mikaela eller någon att ärva kläder av mig, för gud vad med kläder det är, det får inte plats, dessutom kan jag inte ha allt. Jag har 26 par jeans och hur många använder jag, typ 5? nej nu är det allt på tiden för uttrensning.

Och nu sitter jag här och har just kommit på att en blogg är just vad jag behöver. Har redan hunnit skriva tre inlägg, och skulle kunna skriva hundra till för det cirkulerar tusentals viktiga tankar i mitt huvud som är värda att tänka på, för min del iallafall. Meeeeeen men
Pussar på alla i nuläget ickeexisterande läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0