heeeeeii

jag hittar inte den jäävla sladden, har en massa kul bilder där annars. Men kan sno lite bilder från syster ifrån gårdagen :)

Tjejkusinerna på mammas sida kom på besök, och vi hade så jävla kul, älskar dem alla sååå mycket!
Det började i norrtälje, där vi handlade presenter 'på rusta o öb m.m för att sedan ha till paketleken. Sen åkte vi till kära Väddö och spelade spel och sånt som vi alla tycker är så kul. Sen slog vi in paketen till paketleken och spelade lite mer typ :p

Sen lagade vi och åt tacooos, mums. Och sedan körde vi pakeleken, och det var en massa kul i paketen. När vi var klara var jag den nya ägaren till:
nån hårgrej som gjorde håret glansigt typ
godis
Handkräm
Bodylotion
:) kulkul! även fast jag ville ha toffifen (hur stavas det egnetligen? :s) och glitterpennorna, men vafan, jag är nöjd :)

Sen körde vi tunnelbanan, heta stolen, och en massa sånt tjejigt ;)
 
här är jag en "liten,liten gubbe" och mickis vet jag inte riktigt :p

haha, tuff bild :o tror vi båda är "trötta, flyvärdinnor här"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0