Heii

Och nuu har jag gett ut mitt lösenord till EN person :) jamen vad roligt!

Idag har jag spillt ut svart textilfärg över halva mitt golv (lite överdrift).. som inte går bort så det får jag leva med. Egentligen borde jag vell va ledsen kanske för det är verkligen inte snyggt, men det va galet kul faktiskt. När jag just spillt ut skriker Amanda "hääääääääääämta slickepottarna" och jag springer ner som ett frågetecken o hämtar dom, sen börjar hon skövla ner färgen i flaskan igen eftersom hon trodde jag skulle bli ledsen eftersom jag spillt ut färg. Sen märker jag att jag har svart färg på fötterna också, vilket har lämnat spår på mattan (ooops), så vi vänder mattan och hoppas att mina kära föräldrar inte ska märka nått :)

Liten incident sådär. Nu är det två dagar kvar till jul, näääjs. Har alla jullkappar klara, och jag är jättenöjd med alla. Det blev lite ovanligt dyrt sådär däremot, menmen, vad gör man inte för familjen (H)
( förra juulen)
Idag har jag bara julmysat med Amanda, mn syster o bäste vän, vi hr pysslat, spelat julsånger på piano och sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0