Ett till tidsfördriv.. haha.

Femton "är du?"

1. Är du snygg? - När jag vill så.
2. Är du tjock? - har ett bra BMI iallafall.
3. Är du smal? -   -"-
4. Är du en sportfåne? - ja (Y)
5. Är du rolig? - Jag har min egen humor så.. jag tycker jag är galet kul :D
6. Är du sjuk? - nja.
7. Är du feg? - Väldigt sällan.
8. Är du törstig? - nej.
9. Är du 15 år? - haha, ja faktiskt!
10. Är du rik? - ja, har fan mycket cash för tillfället!
11. Är du fattig? - näej va.
12. Är du smart? - ganska så.
13. Är du shoppingsugen? - Nejdå
14. Är du ressugen? - JA!
15. Är du saknad av någon ? - Det vet jag.


Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? - Ibland, men gillar min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Ja :)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - hm, nej.


Sju "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? - :(
2. Kan du slicka dig på näsan? - inte nästippen, men början på näsan ja :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - mm
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag verkligen anstränger mig.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Klart.
6. Kan dina vänner lita på dig? - Ja.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Vet inte längra, men tänka mig, jovisst.


Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? - Näsan.
2. Vara seriös eller rolig? - Båda.
3. Brinna eller drunkna? - Brinna.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar såklart?


Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? - Vännerna.
2. Sol eller måne? - sol           
3. Vinter eller höst? - Vinter.
4. Soligt eller regnigt? - Soligt


Sju "om dig"
1. Vad är din klocka just nu? - 15.02
2. Fullständigt namn? - Evelina Sofia Mathilda Andersson
3. Vart vill du bo? - Just nu, hemma!
4. Hur många barn vill du ha? - många.
5. Vill du gifta dig? - känns väldigt avlägset, men ja,
6. Är du kär? - Nej.
7. Favoritårstid - Det som det inte är just då typ.


Fyra "har du inom dem senaste 24 timmarna..."
1. Kysst någon? - In my dreeeaams, ooh ;)
2. Blivit kramad? - Ja.
3. Känt dig fånig? - Haha,´när jag tappar min mobil stup i kvarten :(
4. Saknat någon? - Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0