Helgeen♥

Den här helgen har varit uuunderbar. Fredagen var definitivt en av de bästa på länge, även fast jag inte gjorde jättemycket... men härligt väder var det. Lördags så kom Elvira och VIlma och spelade krocket, sedan kom även min kusin Elin, vi hade det jättekul, gillar hela högen. Sen i söndags så solade jag lite, spelade krocket igen (a), åkte in till norrtälje och solade o spela kort, och sedan tränade jag några timmar, det gick helt ok, taggad på tävling näst-nästa helg iallafall.

Nu är jag i skolan och har varit här sen sju, börjar fundera på vilken del av kroppen jag tänker med asså. Men har iallafall gjort klart en av alla uppgifter, känns skönt. Lite nervös införe eftermiddag, men det ska nog gå bra.
Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför i hela fridens namn åkte du med mamma o pappa klockan halv sju?

2009-04-27 @ 08:43:49
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/
Postat av: elaine

vadå för provspelning? för vadå? nu fattar jag ingenting?! och du ringde mig inte din lilla skurk! nu är jag arg, peace!

2009-04-27 @ 15:58:33
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0