Jag är inte död än inte.

Påsken har varit uuunderbar, den har firats med släkt o vänner, och en massa mys. Fick både påskägg och en påskpresent bestående av lite produkter, jättesnällt och bra. För övrigt så är påsklovet hur najs som helst, verkligen, softar mest förvisso, men det är ju precis som jag vill ha det. Har solat, kollat en massa filmer på kvällarna och sånt. Fantastiskt bra har jag det iallafall.

Imorgon kommer iallafall Bella och hälsar på, det ska bli kuul , hon är här på tok för sällan. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt, men jag ser framemot det iallafall :)


Kom hem från träningen för en stund sen, det gick bra, ska tävla i helgen sen också, ska inte va med på så mycket, men ska bli kul iallafall. Aja, nu blir det lite spela sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0