TOPP 10 Musico

Okej det här tycker säkert alla, men jag anser att jag har världens bästa musiksmak, och det bästa är att min storasyster Linnea har samma smak och tipsar om låtar som är galet bra. Ta er tid att lyssna på låtarna, ni kommer inte bli besvikna.
Här är min topp 10 lista på de band som jag tycker om mest just nu och deras bästa låt:


1. Elliot minor - This is Insane!!!!!!!! Rysningar i hela kroppen.

 
2. Nickelback - Klassiker, men galet bra!


3.Linkin Park
 
4.Hinder
 
5. Boston - Hittade ingen bra verison av "Amanda", fick bli dålig live.

 6. Staind
 
7. Iced earth
 
8. In flames
 
9. Falconer
 
10. System of a down
 
10 sjukt bra artister och 10 sjukt bra låtar bjöd jag på idag, jag er snel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0