Tidsfördriv!

Nu sitter jag i skoolan, har just satt över pengar så att jag kan köpa nått mellanmål innan träningen. Matteprov hade jag idag också, gick sådär va. Men vem bryr sig, nej precis. Är fullpackad med ton av plugg till lovet också, måste få lite gjort.

Dagens:

Humör: Först Panik, och sedan suuperspexad o energisk.
Plus: Roliga brudar på sista lektionen:D
Minus: Att plugga matte innan provet... och fördriva tiden nuu....
Kläder: Strumpisar, linnen, kofta, stövletter.
Frisyr: upsatt krull.
Låt: Mitt i djungeln! :)
hur är ditt liv: Brabrabra, lovlovlov!
vill ha: Mjukglass.
Planer: Träna, träffa favorier.
Dagens drog: Felicia :D
Dagens måste: choklad.
Händelse: Matteprov.
Saknad: Elaine, vet ej varför, saknar iallafall :'(
Ser fram emot: PÅSKAFTON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0