Glädjebubblor

åhåhåhåh, jag bara bubblar av glädje, dagen började på helt fel sida, arg och trött var jag, men ganska fort så tog dagen en helt annan riktning, Bella var underbart rolig och bra idag, vi pratade en maaassa om både vikiga och mindre viktiga saker, och så skrattade vi såklart en massa, helt galet kul hade jag där ett tag. På sista lektionen smörade jag in mig hos läraren så att jag fick gå hem och "jobba" istället, mer specifikt så åt jag årets första glass med Elviira, mjukglass med nötströssel, mm! Även toppen att träffa den filuren, hon är helt enkelt min bästa vän och det kommer hon alltid vara. Sen åkte jag hem och nu har jag o pappa käkat pankkisar, gott det med.

Det bästa med den här dagen är nog främst att jag bara umgåtts med de jag tycker om mest, inte stött på några otrevliga, omogna människor, eller ja, inte behövt stå ut med några iallafall. Och det gör mig glad, glad, glad.

Och dessutom är vädret gorgeus!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0