6 sanningar om Elaine Buultjens

Elaine, min käre broder och B-vän, du har tjatat länge om att jag ska göra en sån här om dig ;)  Älskar dig snygging!

1. Elaine är den snyggaste vännen jag har, faktiskt. Kan inte hitta ett enda fel på människan

2. Elaine har aldrig pengar, aldrig aldrig aldrig, det kanske är därför hon alltid är så snygg? det går säkert ihop det där.

3. Elaine skrattar åt sina egna skämt som ingen annan asså, underbart!

4. Elaine blir ALLTID snygg på bild, och det menar jag verkligen, har aldrig sett en bild där elaine ser ful ut, och då är hon ändå med på typ alla bilder, för hon gillar att bli fotad, hon kastar sig i närheten av alla kameror som dyker upp!

5. Elaine är skvallrets konung, hon älskar skvaller i alla former, och där har vi nått gemensamt

6. Elaine och jag är väldigt lika i intressen och vad vi gillar o.s.v samma musik, samma filmer, samma kändisar, samma av allt typ! :)


Kommentarer
Postat av: elaine

älskling fy vad du är söt, åh vad jag blev glad nu! <3

2009-02-15 @ 10:17:53
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0