Bara för att

ETT TYPISKT BILDDAGBOKEN TEST:

FULLSTÄNDIGT NAMN: Evelina Sofia Mathilda Andersson
FÖDD: två år och två dagar efter min syster, året var 1993
BOR: Norrgården
SKOLA: Rodengymnasiet, blä på det

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD.

SAKNAT NÅGON:  Så det gör ont
ÅNGRAT NÅGOT: Ja!
SVIKIT NÅGON: vissa tycker det, men jag skulle aldrig svika någon jag riktigt tycker om, det är bara missupfattningar.
KÄNNT DIG SÄMST:  Ett tag var jag nog sämst!
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: Varje dag
VARIT SJUK: Jag är fasen alltid sjuk
VARIT UTOMLANDS: nej :(

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: inte varje dag, men mer än många andra ändå kanske
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Jag känner mig hungrig, och längtar till imorrn.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Först mådde jag bättre än nånsin, nu vet jag inte längre.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR :  ja?


KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: inte kärlek direkt
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:  ganska så
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN :  vetinte
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ett föralltid, jag vill tro det
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  nej
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Har inte alla det?
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jag vet inte, egentligen ja, men samtidigt nej
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: De som bryr sig
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Längre


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:  Blondin
ÖGON FÄRG: Ljusblå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Långt
SNYGG ELLER FUL:  Just nu? fuuul. Men när jag sminkat mig och gjort i ordning håret känner jag mig snygg iallafall!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:  oftast söt isåfall
HAR DU LÅNGA NAGLAR:  relativt
SMINKAR DU DIG: ja


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, du är den snyggaste jag känner

2009-02-23 @ 17:39:32
Postat av: Evelina

tack du anonyma människa ;)

2009-02-23 @ 19:11:50
Postat av: Evelina

tack du anonyma människa ;)

2009-02-23 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0