Haaaata är inte ett så starkt ord?

jag vill spy på den här dagen, och jag vill spy på gårdagen också. Jag hatar människor som blir sura för att jag är sur? finns ingen logik i det. Jag hatar folk som glömmer mig och jag hatar folk som tror osanna saker om mig. Usch vad jag hatar just nu.
Hatar faan allt utom min familj, eller ja asså, det finns ju fortfarande en massa vänner jag gillar, men orkar liksom inte varken skolan, träningarna eller nått längre, och jag pallar inte att vara sjuk o va helt ensam hemma, för föräldrarna är borta och Amanda kommer typ vid nio, hurra liksom. Och nu måste jag laga nått att äta trots att mitt huvud dunkar och skriker "NEEEEEEEEEEEEEEEJ" varje gång jag reser mig upp. fan för den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Marika it is

:/

2009-02-12 @ 19:06:19
Postat av: elaine

men älskling vad har hänt? :o

2009-02-12 @ 20:51:00
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0