Mitt ideal

Jag har kommit fram till en sak, som egentligen inte alls är viktig. Men bara för att jag har kommit fram till det så varför inte låta er veta det, eller nått? iiiiaallafall, jag har kommit fram till vad jag tycker är den perfekta kroppen på killar o tjejer, hehe!

Tjej: Jag tycker definitivt att det är snyggast med en smal men vältränad tjej, typ aningar till magrutor och muskler men det ska inte synas för mycket. Inte för mycket former, tycker inte det är snyggt, men en gymnastikrumpa är ju gorgeus (en sååån har inte jag, bara så ni vet). Sammanfattningsvis är mitt ideal en Lång, smal, vältränad tjej utan hudproblem med små bröst, typ!

Kille: Manligt är slagordet, jag tycker det ska va riktigt mycket muskler, inte så att det är grovt men ja, rätt mycket. Lång och liksom stor på nått sätt, utan att vara tjock såklart. Nått sånt!

Så nu vet nu ;)
ciao


Kommentarer
Postat av: BELLA

Intresseklubben antecknar

2009-02-16 @ 21:40:49
Postat av: Anonym

bad aldrig om din åsikt..

2009-02-19 @ 17:45:02
Postat av: BELLA

och ingen bad om din heller, eller hur? ;)

2009-02-19 @ 21:03:36
Postat av: Anonym

ööööh? det är min blogg, jag skriver mina åsikter och lala, gillar du det inte, läs inte!

2009-02-20 @ 19:35:57
Postat av: BELLA

Jo för det gick ju väldigt bra sist du skrev dina underbara åsikter i en blogg evelina, eller vad säger du? ;)

2009-02-20 @ 19:54:10
Postat av: Evelina

för det här är ju inte annorlunda? :p tyck va du vill, men i den här bloggen skriver jag de jag vill o tycker.

2009-02-21 @ 01:19:52
Postat av: BELLA

ha så kul (Y)

2009-02-21 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0