Nu är jag här igen!

En liten update
Tisdag: Tränade gymnastik vilket var craaazy kul.
Onsdag: Gymnastik först, rätt kul, musikal sen, grymt kul, och seeen började jag på dansen igen, vilket var gaalet kul, skrattade igenom hela lektionen! Och jätterolig dans och sånt satte!

Och idag då.. har det inte hänt mycket. Men eftersom min vän Julia enbart läser min blogg för att hitta bilder på sig själv och sitt eget namn nånstans tänker jag skriva om henne :) nu blev du glad va? Idag var julia roligare än nåsin nästan, en grej som jag tyckte va klockren va när vi va på ICA för att fördriva tiden:
E " Vi kan titta på fiilmer"
J " Nej, det orkar vi inte"
så julia knatar in i affärn, sen när hon märker att jag inte följer efter går hon tillbaka
J " Fast vem fan bryr sig om vad jag tycker"
haha, kanske bara jag som tycker det är kul, men gud så jag skrattade! Vi ska leka på tisdag också om inga hinder uppstår som det bruukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0