TJJJJJJJJA?

Skoldagen har varit riktigt nice faktiskt, även om det inte blev någon sömn inatt på förekommen anledning. Dagens bästa var lätt Jocke, roligare eller sötare grabb får man fasen leta efter!
Och jag har just satt i mig några lingongrova med makrill på, städat garderoben och sett One three hill. Kvar att göra är en artikel jag måste skriva, skicka ett mail och sedan laga mat! För övrigt så har jag börjat tjääna mina första öre på den här bloggen,.


Kikade in på "sid and sally" idag, och det är rääätt mycket snyggt om man säger så, vill verkligen ha frank danny trosorna, har björnborg i typ alla färger och känner för nått nytt. schnyggt! Länken till Hemsidan finns en bit ner till höger på bloggen!




Och haha, kika in på "busring" också, rätt skoj!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0