ohoh

Dagen har fasen varit greaat asså :D känns skönt nu när man först haft skolidrott i nån timme och sedan tränat gymnastik i några timmar, ooh så najs faktiskt! Sista lektionen spåårade idag, eller ja, jag spåårade iallafall, bet Felicia i armen av no reason, och hon har nästan just börjat i vår klass :o hehehehe, oops!
 - det här är felicia (hon jag bet), hon är en trevlig prick men hon gillar sin mössa lite för mycket ibland!

Filmade lite på träningen idag (a) hehe, en annan film var aningnens roligare då tilda ligger o kråmar sig på golvet, men den här duger ;) OCH MENINGEN VAR ATT JAG skulle lägga upp klippet här nu ,men eftersom jag är så oteknisk så att jag inte vet hur man gör så skiter jag i det, ska maila blogggrejsen och fråga :o

Puuuuuuuuuuuusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0