Gårdagen.

Gårdagen var jätteroolig, först åkte jag o Elaine in till täby och shoppade, hittade världens snyggaste skor, men får se om jag köper dom, för jag vet inte om jag kommer använda dom eller inte, så därför kanske inte värda 400, men får se.
Åh vad irriterande, försökte htita dem på hemsidan men de finns inte där, även om de var nyinkomna :s Men om jag köper dom lägger jag upp dom. Vi åt lunch på donken, jag käka kycklingsalladen, och den va faktiskt good :o

Men jag köpte iallafall:
2 baslinnen, ett svart i bomull från BIKBOK och ett vitt ribbat från JC!
 
2 nagellack från Depend och ringar från BIKBOK.

En klänning från Salt! Dålig bild, men ni får nog se den på nästa fredag skulle jag tro!


Senare såg jag och Elaine på bio, och efter det åkte vi till Norrtälje o hälsa på hennes kusiner, som är sjuukt söta, och den ena loooves me (a) ;) sen åkte jag hem, fick sällskap av vilma o linnea. Och sedan sooova jag typ :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0