2008!

DELAR AV MITT 2008 (de jag hitta bilder på ungefär (a))

JANUARI BÖRJAR ÅRET:

Jag körde snowboard för andra gången med bästa vännerna, riktigt bra gick det vill jag minnas.

FEBRUARI KOMMER NÄST:

Körde "wallmansshow" med M13 uppe på mobergs. Jag o negerbroshan sjöng "snow" med chilipeppers.

Jag åkte till åre i en vecka med familjen, åkte skidor och umgicks med Bella och hennes familj som också va där.

MARS, APRIL HAR KNOPP I HÅRET:

Jag tävlade för första gången i Gymnastik med resultaten, 1a: matta 2a: fristående 6a: hopp. Supernöjd var jag.

Jag åkte till fuerte ventura med kära familjen i en vecka, underbart!

MAJ O JUNI BLOMMAR MEST:

Jag åkte till spaninen-blanes i drygt en vecka med min dåvarande klass, det var emellanåt galet kul, skönt, drygt och förjävla onyktert :)

Gick på roslagsskolans bal tlsm med Ville. Dansade järnet med alla vännerna!
(elin)
Jag slutade skolan efter många tårar (från vissa, dock inte mig) och kramar. Upplevde den bästa skolavslutningen någonsin med nyfunna vännerna Sandra o elin, väddöbor och annat folk, underbart.


Jag hade en underbar sommar.

Jag stekte vareviga dag vid den nybyggda polen. näjs


Jag gjorde något av det bästa i mitt liv, danslägret. Hade galet kul, skrämde ungar, o dansa järnet (igen).

JULI, AUGUSTI:

Jag skaffade svindyr tandställning som gjorde jävligt ont första veckan


Åkte till spanien för tredje gången, den här gången med b-vännerna. Minne för livet.

Tillbringade stor del av sommaren på våran ö, íbland med vänner, ibland med släkt o familj.

Elmsta natta 08 var oslagbart, dansade och festade. Och var med Elin mycket, åh längtar tillbaks som fan nu..


Hade många roliga kvällar med poolbad o twistern.

PHANTOM PLANET blev the one and only för mig. Nu har tyvär bandet upphört, men gammalt är guld.

Jag fyllde 15 år (jävlar, var jag bara 14 innan det :s) och tillbringade dagen med alla gamla nära vänner.

Jag började på roden SAM-SÄK och det var riktigt kul i början faktiskt.

OCH SEPTEMBER, HÄRLIG SOMMAR ÄR DET DÅ:

Tilbringade flera kvällar vandrandes i norrtälje

hade en dyster period, väldigt. Insåg då hur mycket Bella betyder för mig.

Allt blev komplicerat.

MEN OKTOBER OCH NOVEMBER:

Åkte till Visby med gymnastiklaget och tog silver.


Tränade mera, och älskade det hela ännu mera. Hur mycket jag än klagar.

Gick på Klassfest, var kanin, dansade, skrattade och gjorde som vanligt vissa saker mer komplicerade..

Allt dåligt börja lösa sig.

Tävlade igen, tog silver i "showdans"

Gick på säkfest igen, denna gång med tvåorna. De va rouligt

OCH DECEMBER ÄR SÅ GRÅ:

Medverkade under mevalins shower, tog hand om världens sötaste barn verkligen. Saknar dem som attans :/

Var barnvakt åt favvo-kusinerna, jacob o jonathan (2 år och 8 månader gamla)

Hade sönder min mobil helt, och fick en ny :)

Blev nästan polisanmäld p.g.a att jag inte ringde o sa var jag var. Misstänkt våldtagen, kidnappad och mördad, spännande!

Bellabusig började i min klass, jag hurrar fortfarande.

Körde laserdoom med klassen, tillbringade en soft kväll hos Gustav, sov med pinglorna på bilden och påbörjade därmed ett efterlängtat jullov.

Firade en underbar jul men som flög iväg i all hastighet.

Firade nyår först med syster m.fl. Sedan med Marika och sedan med annat random folk.



OCH NU VÄLKOMNAR JAG ETT NYTT ÅR MED ÖPPNA FAMNAR. Bifogar mina nyårslöften i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0