Blondinbella i Letsdance, hm!

Kom på en sak i dag, tänk va najs om man hade en sån där SUuPERkänd blogg, asså seriöst, tjäna galet mycket pengar bara av att skriva om sitt liv typ. Finns det nått mer najs?

Såg lets dance idag och det var riktigt kul, Och blondinbella var ju med som är ungefär den enda kända blogg jag tycker är dötrist! Men hon va jävligt snygg och skrattade sött, men varenda jävla gång hon öppna munnen för att prata, asså fyfan "jag tycker att Lets dance är ascoolt" med hemskaste stockholmsdialekten. Nej usch.
Men hon har ju lyckats iallafall, i skillnad till mig som sitter på 21 unika besökare på dag i paralell till hennes typ 50.000?.

Dessutom tycker jag dessa 21 besökare kommenterar på tok för lite, kom igen nu :D man blir så glad när ni kommenterar!


Just nu är jag mest sugen på att lämna kalla sverige och dra till något riktigt varmt ställe med partykungarna!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack. <3 Man får ta sina kommentarer med en nypa salt ibland, annars kan man bli väldigt ledsen. :)

2009-01-10 @ 15:27:44
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0