Frågoooorna.

Går du på någon sport?
Ja jag går på Gymnastik flera gånger i veckan, sen går jag musikal (sång,dans,teater).

Jobbar du?
Jepp, jag är dans/gymnastik-tränare!

Är ditt hår naturligt lockigt?
Ja det är det :)
 
Använder du några särskilda produkter i det?
Nja, har särskilt schampoo o balsam som min frisör rekommenderade. Annars använder jag lite "smoothing" och "glans" produkter främst från REF, BC och BjörnAxen.

 Vad tycker du om ditt hår?
Blandade känslor ;) nejmen, jag tycker om att det är tjockt och varierande. Men har väldigt torrt hår som ofta står lite åt de håll jag inte vill. Men oftast tycker jag om mitt hår.

Är du tillsammans eller kär i någon?
Nej det är jag inte. Intresserad, jovisst, Men inte kär!

Kan du göra något coolt, typ vicka på öronen eller nått?
haha, jadå. Jag kan "vibrera" på ögonen, och jag kan slicka mig själv på armbågen.

Vad använder du för smink?

vardagligen använder jag foundation, antingen från "everydayminerals" eller Loreals. Ibland solpuder från makeupstore. Rougen är i rödrosa färg från Clinique, jag har eyeliner och mascara på ögonen, ena från loreal, mascaran är dubbelmascaran från Lancome! Läppglans från Lancome brukar jag använda ibland också :)

Hur många jeans/tröjor/skor har du?
Jag har nog 26 par jeans kanske, men kan inte ha alla. Jag har nog ganska mycket tröjor, över hundra skulle jag tro. Och har kanske drygt 30 par skor.

Hur ser en vanlig dag för dig ut?
klockan ringer halv sju, somnar om till kvart över sju. Rusar som attans, smink, hår, och äter lite. Sen skola, sen träning för det mesta. Ungefär så ;)

Hur gammal är du?
 Jag är 15 år, fyller 16!

och vilken skola går du på?
jag går på Rodengymnasiet

Vad äter du en vanlig dag?
Jag äter oftast en äggmacka till frukost, lite lunch i skolan, om jag inte tränar så äter jag mackor till lunch, sen middag, sen brukar jag äta nått innan jag sover, typ frukt eller nått :)

Hur mycket väger du?
Jag vet inte om vår våg väger rätt förvisso, den kan va lite knäpp, men ca. 58 kg

Hur lång är du?
173 cm

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag har väldigt få ideer, men något jag tycker är riktigt kul, till en början kanske jobba med barn eller något liknande.

Vilka är dina framtidsplaner?
Min absoluta dröm är en vingård. Men nå planer har jag nog inte. Leva livet så gott det går bara!

Vad heter dina bästa vänner?
Elvira är en, Vilma, Lisa, Bella, Elaine, Syster. Typ så. Säkert några flera, men det var dom jag kom på nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0