Godnatt

ja, jag vet, inga bilder eller nått än, men jag har inte haft tid idag, har tränat hela dan, och nu behöver jag bara sova, jag är sjuuuk vilket jag varit i flera månader (jag är sån, alltid sjuk på nått sätt) och behöver så lång sömn som möjligt. J

ust nu är jag bara ledsen eller kanske mer arg, för det ena och det andra, mest på att jag inte vet vad jag vill just nu, på att jag inte vet vad jag känner för folk, och för att jag inte vet vilka jag vill umgås med, konstigt låter det kanske, men jag menar att jag liksom inte vet vilka vänner eller kanske "vänner" som jag orkar lägga tid på typ, vissa grejjer o tjejjjjer känns så jävla onödigt (onödiga).

En sak jag kommit på är att jag iallafall får mer o mer självinsikt var dag som går, snart vet jag mig själv utantill hopppas jag :) men tills dess får jag fortsätta klura, och må dåligt för att jag inte vet!

Tjollahopp nu ska jag sova ( I den meningen, gå ner med lite grejjer till köket, ta lite vatten o kanske nått o käka, kiiissa, borsta tänderna (efter jag ätit) ooooch sen lägga mig i min säng, bygga pussel o lyssna på HP, sedan ska jag lösa korsord, och sedan släcka lampan men ha HP på och försöka sova, ja.. allt detta lär ju ta två timmar)
Denna process är min sovaprocess, måste göra alla grejjerna innan jag kan sova, har säkert glömt en massa men de där gör jag. AJAAAAAAAAA, nu drar jag ut på tiden.

Tjollahopp igen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0