haha

Det roliga är att jag tänkt ha en "privat" blogg som skulle funka ungefär som en dagbok, eller ja, typ skriva av mig en massa. Och ingen annan skulle få läsa den. Jag hade haft bloggen i knappt en dag då jag gett lösen till den första personen, sen blev det fler och fler. Och nu har jag tagit bort lösen helt.. jadu, den kanske har blivit lite mindre privat  nu:p

Men varför inte..

Första skoldagen idag och det sög rätt hårt faktiskt. Men skitsamma, Bosse är ju alltid lika söt och fick mig ett MVG så jag klarar mig.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: sofia

skojar du eller, fick du mvg på matteprovet? :o

2009-01-08 @ 16:52:35
Postat av: Eve

haha! nej det är klart jag inte fick :p fick mvg på karaktärsgrejen!

2009-01-08 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0