iiidag

Idag är jag sjuk, ont i huvet, täppt i näsan, halsont o.s.v Men har jobbat Matte iallafall då vi har prov imorrn! Vet inte riktigt vad som hänt i skolan, men helt plötsligt är jag mer med min egen klass, eller ja, jag är mindre med B iallafall. Kanske beror på att Julia o Bella är så braaaaaaaaaa, eller nått! Men skolan är ganska rolig tycker jag, fast mycket plugg nu faktiskt, usch! 

Igåår var jag både med på skolidrotten OCH träningen på kvällen vilket var huur dumt som helst, för ja blir bara sjukare o sjukare. Så jag får vell bara skylla mig själv antar jag.
Och imorrn ska jag åka snowboard med favoriten Elvira i norrtälje, ooh så najs! Inte för att jag kan åka, men ändå!

Nu ska jag typ spela sims eller nån annan sjukling-syssla!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0