Made in sweden

Pappa laga pannkakor till middag idag o det var fett gott, hade inte ätit på länge. Dessutom har jag gått ner i vikt hur nu det kan gå till med allt jag smockar i mig, men det lär ju gå upp igen :p Annars har jag duchat o sett på tv denna kväll, topmodel såklart och sedan "made in sweden" (tror jag de heette) vilket är grymt underhållande, missa inte DET! går nästa onsdag igen...


Och´jag har världens lust att träffa en massa gamla godingar, typ Vilma, Linnea o.s.v och Elaine o sånt gammalt folk, skulle va fett kul!

Och nuuuuuuuuuuu.. Säger jag HEIDÅ, för jag ska sova tror jag, eller ja lägga mig i sängen o kanske bygga pussel :]
tju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0