Mysdag hemma

Jag är precis som säkert halva sveriges befolkning förkyld som attans, så valde att stanna hemma från skolan idag, skönt!

jag har faktiskt pluggat matte ganska mycket idag, några sidor iallafall. Vanligtvis är jag ganska bra på matte (vad jag ve´t) men nu jobbar vi med procent och jag tycker det är så mycket formler man måste lära sig utantill. Men det börjar kännas bättre så provet går nog bra ändå!

Jag borde gå och äta lite lunch snart då det enda jag ätit idag är en chokladmilkshake. Onyttigt som fan, men snart drar träningen igång och jag börjar träna ca. 10 h i veckan igen så det är nog lugnt. Dessutom har jag alltid varit en sådan person som har svårt att gå upp i vikt.

dessutom för er alla som läste kommentaren till inlägget innan hoppas jag att inte ni heller lägger värde vid en åsikt av en Homofob som har bloggnamnet "kingofthestreets", jag menar, självgod eller vad?

Ha en trevlig dag allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0