Nyårslöften

  • Att i allmänhet vara trevlig, alltså att försöka tänka innan jag pratar så att jag inte får ur mig en massa onödigheter.
  • Minska på läsken.. typ helger bara kanske?
  • Inte tänka så mycket på hur folk är och hindras av det, lite suddigt men asså, typ inte tänka "hon är falsk" "hon är konstig" utan ge det en chans, och har jag kul så skit i att den är si eller så.
  • Jobba matte hemma iallafall innan proven.
  • Minska på intaget av kläder,smink och mat emellan träningarna.
  • Inte lägga ner så mycket tid på saker som inte kommer någon vart.
  • FÖRSÖKA att lära mig av mina misstag och inte ställa till det för mig själv (a)

TJOHO!


Kommentarer
Postat av: elaine

Vad du är söt! I'm proud of you, höhö <3

2009-01-07 @ 20:44:22
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/
Postat av: eeeeeeve

thihi! men visst är det bra löften? 09 lär blir grymt? ;)<3

2009-01-07 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0