Tagen från lisas bilddagbok

EN LISTA -och jag tycker inte att det är "fjortis" att göra sånna här :)
Ditt namn? Evelina
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? 173
Spelar du något instrument? absolut, piano mest just nu, har spelat trumpet och börjar lära mig gitarr.
Dina första tankar när du vaknar? Antingen, ååh jag kan sova i 10 minuter till, eller WAAAH tjugo minuter innan jag måste åka....
Vart befinner du dig just nu? Framför datorn på Väddö, grått o trist.
Biter du på naglarna? Verkligen inte, jag anser att det är något av det mest äckliga man kan göra faktiskt.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? De är ljusblåå med en vit spetskant typ, present från Elvira! 
Har du några husdjur? 3 katter minnsan
Är du singel? Snygg o singel... ja det är jag.
Vem är snyggast? haha,hm.. tar heidi klum.
Vem vet mest om dig? ´svår, amanda känner mig bäst, men vet mest.. finns flera som vet mycket, men ingen som vet mest liksom, ingen som vet ens i närheten av allt även om man vill tro det..
Vad vill du ha just nu? verkligen sol o värme, tlsm med en vän vid poolen utanför fönstrer, skulle va gorgeus.
Ditt mål i livet? Verkligen att bli något, att jobba med något jag tycker är roligt och bilda familj :)
Rädd för? hm.. att bli o-omtyckt kanske..
Hur gammal är den äldsta person du kysst? inte gammal aalls:) kanske 18?
McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds helt klart om jag måste välja
Sjunger du? hemma sjunger jag vid pianot hela tiden, men ja för allmänheten också, men inte seriöst.
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? ja
Kommer du överens med dina föräldrar? För tillfället väldigt bra!
Din hårfärg?  hm, lite guldig nyans typ, mörkblond?
Skor du hade på dig idag? Först hade jag mina bruna läderstövletter, sen svarta tygskor i skolan!
Vad sover du i? En normalstor säng med vita ramar?..
Kläder du har på dig? haha, underkläder och 3 tröjor, varav en är nerdragen över knäna,
Favoritårstid? förut var det vintern, men nu måste jag säga sommarn.
Favoritmat och dryck? hm, finns så mycket, kyckling kanske, o lääsk. helst pepsi kanske.
Hur svarar du i telefonen hemma?  Om jag gör det är det för att jag vet vem som ringer, då säger jag "hej"
Hur svarar du i mobilen? oftast ett lite okoncentrerat "´ja hallååÅÅ"
Sov du ensam inatt? Kissen in my heart
Vad gjorde du kl 08 imorse? lyssnade på p3
Vad var det senaste någon sa till dig? Ska du sova tidigt nu du kanske, som är sjuk?
Druckit idag? vatten vatten bara vanligt vatten, dripp dropp dripp dropp..
Vad är det för väder hos dig nu? molnigt, och slaskigt. uäk
Godaste glassmaken? godast är donkens Mcflurry Daim med chokladsås :)
Drömmer du mardrömmar? Ja det gör jag, eller asså inte alltid, men rätt oofta asså :s
Favorit godis? Jättesurt, geléhallon, choklad o.s.v
Saknar du någon just nu? hm, näej faktiskt inte, ingen jag kan komma på.
Snus eller cigaretter? cigg definitivt.
Vill du ha barn? Ja, så många somm möjligt (a) nej men jag får se..
Är du blyg? Bara bland folk jag känner mig underlägsen,annars sällan.
Vad har du för planer till helgen? Fest, Bio, träna! underbart helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

geléhallon? finns det ens folk som tycker om de på riktigt

2009-01-28 @ 08:49:59
Postat av: Bella!

nej du måste nog ha rätt lilla "anonym" :) det är nog fler som tycker om det på låtsas faktiskt.

2009-01-28 @ 20:59:34
URL: http://beeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0