Tjenis

Idag har jag kört covergirl all day, som i topmodel ;) haaaaha, ja det har helt enkelt varit en flummig dag. För övrigt fick jag MVG på en uppsats vilket var najs, och så hade jag ett föredrag om homosexualtitet vilket också gick bra, det va rätt soft..

Sen så slutade skrivarna fungera idag i skolan, sånt stör mig så enormt, det hindrar ju skolarbetet jättemycket och sånt borde inte få hända, vi har så himla mycket prolblem med datorerna i skolan, så det är nästan konstigt att de väntar sig att våra arbeten ska vara inne tid. Skam på skolan!

Efter skolan gick jag på stan o shoppa lite, blev två tröjor (som är sådär halvkorta i magen) , en randig och en typ målarfärgad :p haha, förstår ni vad jag menar, typ som att nån stänkt färg på den! Sen bar det av hemmåt, och nu pratar jag med ett företag angående bloggen, får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0