Uppdatering

Var på fotografering och intervju hos en modellagentur idag, det gick väldigt bra men jag tror att min tandställning hindrar mig ganska mycket inom branchen, men det kan hända att de "vill ha" mig ändå :) man kan alltid hålla tummarna iallafall!



För övrigt sätter alla träningarna i gång nu, och har så jädrans mycket i skolan nu. Så ja, får se hur mycket blogg jag hinner med,  Men det får bli som det blir med det!

OCH MIN MOBIL ÄR BOOORTA :( BUHUUUU, om någon sett den så hör av eeer, och om någon har den i sitt förvar så kan ni ju ta ock ringa kontakten "amanda syster" förslagsvis :D

Aja, nu ska jag fortsätta stressa o oroa ihjäl mig! Hoppas ni har det bättre än jag!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0