högstadiet

Fick frågan idag om vilken bloggkategori jag placerar mig själv i, och detta är definitivt en "vardagsblogg" kanske roligare för de som känner mig att läsa den. Men i framtiden kanske jag riktar mig mer åt något håll vem vet.

Bella skickade en massa gamla bilder till mig igår från högstadiet, gud vad de väcker minnen och ja, jag saknar det. Kolla så liten jag vaar..

Gud så jag älskade dom skorna, använde dom tills det praktiskt taget inte fanns något kvar av dem, mamma kallade mig luffare och brände dom....


Som man brukar säga, "old but still gold" och det är nog väldigt sant.


Kommentarer
Postat av: lisa

åh vad söta bilder och vad söt duvar! liten och söt!

2009-01-25 @ 20:51:24
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vad evelina?!

jag mpåste säga att de där med tandställning var en konstig idee, visst att dina tänder stod åt alla håll men nöär man ser dom här bilderna tycker man ju bara att tänderna ger sån personlighet och personligen tycker jag nu nästan att de är lite synd med din tandställning.. Jag är iofs säker på att de kommer vara preciis lika snyggt med raka tänder men du va ju aldeles bedårande i dessa spretande tänder!



lång kommentar vah ? :D

2009-01-26 @ 19:46:30
Postat av: Anonym

jag glömde säga att de va från mej :D lisalinder

2009-01-26 @ 19:47:03
URL: http://linderlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men de va ju de som va grejen asså du kommer förmodligen må bättre över saen just nu och de kommer ju kännas skönt med raka tänder och så men du ser galet busigt söt ut så om du inte hade satt in den så hade fortfarande varit mycket söt :)

2009-01-26 @ 20:28:34
URL: http://linderlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0