Säkerhet och social omsorg

Vem i din Klass:

har längst hår
:  Jag tror jag :)
har finast ögon: oj vad svårt, Bella har jättefina iallafall.
är längst: David kanske
är kortast: Josefin utan e
har störst fötter: alla killar har vell ungefär samma, där runt 43?
är smalast: hm, emma kanske, nått sånt.
är rikast: ingen aning, men skulle gissa på Tom :)
är bäst i skolan: hm, kanske carro.
är roligast: Tom, Joakim S och Bella tycker jag.
är omtänksammast: Mot mig: Bella.
bor närmast dig: hm, antagligen Julia o jossan, eller emma?
är blondast: Andreas
är smartast: ingen är sådär jättesmart faktiskt.
har kille/tjej:  Josefin, dennis, espler är dom jag vet iallafall.
har coolast mamma: hm, har typ bara träffat min, och min mamma är tuff ;)
har coolast pappa:  haha, Bertil såklart :) (bellas pappa)
är positivast: Det är fan många alltså, de flesta.
är latast: ähm, rätt många tror jag, kanske jocke k
är bortskämast: Jossan!
använder mest smink: oj den är lite svår faktiskt, men kanske jag?, men det betyder inte att jag använder mycket!!
är äldst: Dennis tror jag?
Är yngst: Evelina andersson, also known as Me!
sportar mest: mattias,gustav, jocke S, jaaag o.s.v
har mest vinnarskalle:  hmm, Dennis tror jag.
är mest datanörd: Har nog ingen sån kanske, rasmus? nä jag vet inte.
Har fetast hår: kollar sällan på sånt, men nån med riktigt platt hår kanske, emma, jossan? ´vet inte:p
Snodde lite ord från dej:  "snodde" :p men vadå som brukar sno ord? Bella (a)
Har finast kläder: Oscar rapp.
Stör du dig på: haha, måste säga fredrik o rasmus!
Går konstigast: går vettefan, men rasmus försök att gå tufft kan se lite roligt ut ibland :)<3
Vilken klass går du i: SMSP08A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0