Bättre sent än aldrig?

Har inte hunnit blogga om det än, men min broder har fyllt år, och inte bara fyllt år utan hon har fyllt 17 år, den mest intetsägande åldern :) Elaine och jag håller ihop genom allt, right baby? Och huuur sällan vi än ses så är vi lika nära ändå, vilket är hur najs som helst! mest najs är att vi är så jääävla lika, älskar att du gillar det jag gillar<3 Jag älskar, älskar, älskar dig!


Vi går under många namn, black'n white, the cooks (?), Evelaine, brother from another o.s.v
Du är SNYGGAST, ROLIGAST OCH BÄST.

Kommentarer
Postat av: elaine

NAAAAW, jag gråter (nästan), HAHA! DU ÄR BÄST, jag trodde du hade glömt som du alltid brukar göra :p men TACK, it means a lot to me! JAG ÄLSKAR DIG!

2009-06-07 @ 23:36:44
URL: http://elainebuultjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0