Psykisk baksmälla

Jag vet inte vad jag ska skriva oom egentligen, men är på skrivhumör! Jag känner mig som jag alltid gör dagen efter, för ett tag sen kom jag fram till (efter att ha analyserat mig själv ett tag) att jag lider av psykisk baksmälla, och det finns det ingen bot på. Dock så hade jag inte jättemycket att vara sådär jobbigt ledsen över, så dagen har ändå flytit på bra.
Nej, jag orkar inte deppa, den här bloggen är fan full av depp, fastän jag är en så odeppig som person, jag har det så jävla mycket bättreän så många andra, så jag är fasiken nöjd.

Nu ska jag lyssna på Harry Potter, bygga pussel och käka dipp. En typisk fredagskväll för Evelina Andersson alltså ;) haha.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0