5 Sanningar om Vilma Krön

1. Har aldrig stött på en människa som inte tycker Vilma är SNYGG, alla tycker det, alla vet det, var avundsjuk, men kom över det. Det är ett faktum helt enkelt.
2. Vilma liknar en massa skådespelare, mest meredith grej i greys anatomy vad hon nu kan heta, och marykate olsen, o angelina julie och så vidare o vidare, många iallafall.
3. Hennes "personlighet" eller snarare hur hon typ är beror helt på humör, man kan möta henne en dag då hon är galet glad och helt craaaz,y, nästa dag är hon helt slutkörd och stressad och bara trött typ, sen nästa så är hon butter, hon är bra på att va butter också. Ja någon typ av humörsvängning är det nog.
4. Vilma är sjuuukt duktig på att dansa, hon dansar helt enkelt.. tufft. Ja det är ordet.
5. Vilma har den roligaste springstilen människan någonsin skådat, alltså på Gymnastiken, hon snubblar över sina egna fötter på ett så underhållande sätt så det är helt galet. Men tror det är ett känsligt ämne så hoppas hon inte läser (a)

Och här tänkte jag skriva alla Vilmas namn med ett hjärta efter tills jag insåg att hon har typ 10 mellannamn, så neeej-.
Lets do it simple


Vilma Köööööön (hihi) <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klockrent Evelina, helt klockrent :)

och förlåt för att jag läser men jag trycker på dina reklam grejer varje gång och då var det ju lugnt, eller hur? :P

puss på dig

2009-03-14 @ 09:48:03
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0