Ålderdomshem

Gårdagen var riktigt jävla bäst, idag har varit riktigt jävla sämst. Igår tränade jag hela dagen, fick träffa de flesta av de människor jag verkligen tycker om, underbart, tävling nästa vecka ocksåå, lite nervöst. Idag "praktiseraade" jag på ett ålderdomshem, och det var fasen inte kul. Jag fick stå upp hela dagen så är helt slut nu, och handledarn jag var med fattade aldrig ens vad jag hette, hon presenterade mig som Emilia hela tiden trots att jag sa tydligt att mitt namn var Evelina fleeera gånger. Och sen drog hon efter ett tag och sa att "nu ska jag på möte, vi ses sen" ööh, jaaaha, då fick jag leta upp mig en annan främmande tant att hänga efter. Nej det här var ingen favorit, och jag längtar inte direkt till imorrn då jag måste tillbaka. Inte för att jag hellre vill till skolan direkt, men det här är också skiit alltså.

En positiv sak är däremot att jag börjat sketcha igen, gjorde det när jag var ynrge, och jag är fasen bra alltså ;) Eller människorna jag ritar ser inte utveklingsstörda ut iallafall. Kan kanske lägga upp nån bild sen!.
puss♥

En lycklig Evelina får avsluta detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0