Del: 2

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Helt ärligt? ruuuuuuuuuunkaaaaa. Sen vet jag inte :p
Är du nöjd med ditt liv: Jeeeååpp.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Jobbar, sen tränar, sen myser, sen taggar för lördan.
Vad är det värsta du vet? För självgoda människor. Och människor som inte kan argumentera för sin sak.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte riktigt, olika, en några hundra kanske.
Vad behöver du just nu? jag BEHÖVER sommar.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? TYRA BANKS! Heidi klum.
Vad längtar du till? Löööördag<3
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen, och det känns underbart.
Vad använder du för shampoo? Nått som min frisör valt ut åt mig (a)
Vad är det finaste du fått? Det finaste... en gång fick jag en dikt som var sjukt fin.
En speciell dag du minns: Skolavslutningen 08, och alla Elmsta nattor<3
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: JA? mest Gympabrudarna, och Bella.
Om fem månader: Är det 3 dagar kvar tills min födelsedag, och det är soommmar :)
Du samlar på: Jeans? :) men typ allt, har mycket sjalar, mycket trikåer, många skärp o.s.v
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: No-one, är inte en sån som "talar ut"
Gillar du golf: lite
Vilken tid gick du upp idag: 07:10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: sova
Är det okej att gråta: Det är klart, men det beror även på situation och anledning,.
När grät du senast: Jag gråter varje gång det är soligt, ljust eller vindigt, så iiidag.
Laddar du ner musik och film från Internet: Musik:ja, Film:nej, men jag är lite emot nedlanning.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SKRIIIKA, ringa familjen, fiiira, och planera vad pengarna ska ta väägen.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nja, inte viktigt, men tror respekt m.m varierar p.g.a märket. Jag kan tycka att det är viktigt själv att inte bara gå i kläder från HM?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: varierar, mellan 10-13.
Har du piercing: naj
Vill du gifta dig: jaa.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: På sommaren JA, men aldrig solarium, fyyyy.
Är du bra på att laga mat: Är bra på att följa recept iallafall. Är väldigt precis med mått och sånt.
Gillar du att dansa: JAAAAAAAAAAAAA!
Är du flygrädd: Nepp, eller kanske lite precis när man kommit upp och det låter typ "iiiiiiiiiiuuuooooo" som att planet går neråt helt plötsligt.
Hur vig är du: i ryggen och armarna o rumpan, väldigt. Annars okej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller pepsi med is.
Vilken är din favoritglass: Mcflurry med daim och chokladsås
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill tro på det?
Tycker du om sushi: helt okej.
Vad äter du helst när du ser på film: dipp o gurka.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: neej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: ljuuusblå, det är faktiskt en intressant historia, för ända tills jag blev typ 10 så har jag trott att jag haft gröööna ögon, och har alltid velat haft ljusblå, och sen visade det sig liksom att jag inte tittat ordentligt, och att jag har ljusblå :p najs.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det är det värsta som finns, när man tänker "kommer va uppe hela natten, kommer aldrig kunna somna, har för ont i magen för att jag är ledsen" lalala, och gråter o gråter, o sen somnar man lite omedvetet sådär. 
Biter du på naglarna: BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! bakterier bakterier, usch usch usch, gräsligt. Nej asså!
Röker du: Nej. Feströkte ett tag men har slutat helt.
Hur ofta tränar/motionerar du: minst 10 h i veckan.
Senaste låt du hörde: Release me.
Vad gör du på helgerna: Tränar, tävlar, festar, har myskvällar, chillar o.s.v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0