Förlåt

okej, måste börja med ett förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdatering, men jag har en ursäkt faktiskt, jag har varit jättesjuk sen i måndags. Men nu är jag frisk och kry och redo för bloggvärden!  Tråkigt bara att se hur mycket besökarantalet minskar vid dålig uppdatering, menmen, det går nog upp igen. Liten snabb uppdatering:
Tisdag - Hemma och kollade serier med familjen ( som också var sjuka) hela dagen, mådde hemskt efter den sömnlösa natten.
Onsdag - Åkte in och tränade trots att jag inte var helt frisk, men klarade inte att av att inte träna på så lång tid.
Torsdag - Återigen hemma för vi hade resursdag, gjorde om rummet lite, nu går det i färgen blått, känns fräscht och nytt, det hela började med att jag vek in alla kläder i garderoben och insåg att de inte fick plats, slängde då ut skrivbordet och in med en blå byrå som vi hade till övers, fick då byta en massa andra grejer för att den skulle matcha.
Fredag - Idag alltså, kändes som måndag eftersom man varit borta hela veckan, sjukt skönt med helg på direkten nu ju, sådär skoldag va, orkar inte med min omogna klass, men bella är en solklar sköning, jajjemen.  Efter det tränade jag och sen shoppade jag lite, faktiskt ganska länge sen även om min syster kommer protestera nu, men det kändes bra iallfall.
Det blev ett par svarta shorts med hög midja, en svart kjol och ett rosa nagellack, snyggt!
 okej, bilderna blev sämst så lägger inte upp mer än den, men ni lär få se de på sen! Lånade hp7 på engelska också idag, yeah.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0