I know were I'd come from, but not were I'm going

Åh åh åh, jag känner att jag vill byta skola nu, på momangen. Inte för att det är tråkigt som det är egentligen, mer att jag känner att det är så jävla fel för mig egentligen, vill jag bli polis? nääää? har jag jättekul? nääää! fan!
Men jag vill inte bli en sån, en sån där som flyttar runt mellan skolor, förvirrad, en sån som inte vet vad hon vill eller var hon ska. Jag vill ha planer, vill va målinriktad, vill veta var jag ska, det har alltid varit så, allt jag gjort har varit så uppenbart för mig, att det är just det jag vill. Men inte det här, nej för första jävla gången vet jag inte vad jag håller på med, för första jävla gången vet jag inte vad jag vill.

Kollade igenom gymnasium igår också, för att se om det fanns nått jag verkligen klickade för, det som skulle va sjukt kul skulle va att antingen studera vinkunskap, men det går bara på högskolan, men annars även mode/mannekäng/design typ, men det fanns inget gymnasium som verkade bra, men ja vad kul, toppen verkligen. Så jag har inget jag vill byta till heller.. fan att ingen tänker som jag, fan va de skulle finnas bra gymnasium då!
 

Kommentarer
Postat av: sofia

sccccccccchön låt tycker jåååg!

2009-03-05 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0