Loligt

Har du:


1. Vänner? hundratals.

2. Fler än 5 riktigt bra vänner? Ja.

3. Mognat mycket? öh, om man jämför med vadå liksom? men från högstadiet, ja.

4. Haft fler än 5 olika mobiler i ditt liv? hm, precis 5 tror jag.

5. En dagbok som du skriver i? nej, har ju bloggen (Y)


Är du:


1. Kär? Nej !

2. Knäpp? Ibland.

3. Läskigt konstig? haha, inte vad jag vet.

4. Skötsam i skolan? Jepp

5. Fjortis? Nej.


Tycker du att:


1. Ditt liv är tråkigt? verkligen inte, mitt liv är en fest :D

2. Skolan är rolig? nepp, men kan va intressant.

3. Någon du känner är störiga? haha, de flesta nästan.

4. Det är kul att sjunga? Absolut

5. Dina föräldrar är jobbiga? Nja, sällan, men det händer vell.


Hur många:


1. Par jeans har du? 30 par stycken minnsan.

2. Pappor har du? en härlig en

3. Syskon har du? två storasystrar

4. Växter har du i ditt rum? inga riktiga, men några plastblommor och nån torkad typ? :D

5. Parfymer har du? massor, men använder bara la vanilla just nu.


Ska du?


1. Duscha inom dom senaste 12 timmarna? hm, måste räkna frammåt, nej det ska jag inte, men nästan, typ om 14 h :p

2. Gråta imorn? antagligen inte

3. Köpa något imorn? planerar inte såånt ju!

4. Plugga imorn? om jag hinner.

5. Kyssa någon inom dom senaste 24 timmarna? antagligen iiinte,


Gillar du att:


1. Fiska? haha, senast jag fiska banka vi ihjäl fiskarna med en planka eftersom ingen ville bryta nacken av dom, hemsk upplevelse, lär inte fiska igen på ett tag.

2. Springa? på sommaren, ja. Och tävlingar om vem som kan springa snabbast runt mitt hus, ja!

3. Skratta? dum fråga.. ´ja

4. Räkna matte? ja om det är kluringar, inte om de bara är formler man sitter o pluggar.

5. Sova? på morgooonen<3


Brukar du:


1. Snarka? nepp, fast jag andas väldigt tungt har jag hört..

2. Röka? nepp.

3. Träna? hehe, ja.

4. Titta på tecknat? kan hända :)

5. Borsta tänderna? förutom om jag glömt borsten, då gurglar jag tandkräm istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0