Otursfredag, simma lugnt!

Lets dance blev det för mig den här kvällen, det som är sjukt, är att det varit så ett tag, inte festat på år och dar, senast va typ inna sportlovet? jisses. Men saken är den, att jag är inte sugen på fest heller, inte alls, bara dansen, ja dansa gillar jag, men isåfall på något ställe far away from Norrtälje, med alla favorittjejer, men inga jobbiga grabbar o fjortisar som förföljer alla Norrtäljefester, nej det pallar jag inte. Åter till ämnet, jag vill alltså inte festa, trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det men nej, hemmakvällar är bäst. För tillfället iallafall. Och ooj så skönt det känns att tänka så, bara låta livet leka vidare, mmmmm.

Dagens klockrenaste var mammas kommentar om programledaren Jessicas klänning:
" varför måste hon aaalltid ha sådär fula kläder?"
" Ja, den där ser ut som en sån där påse man har på sommaren att packa badkläder i"

För övrigt är det Fredag den 13, otursfredag, så till alla er som INTE är som mig och simmar tryggt hemma, ta det lugnt nu va?
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0