Starwars♥

Igår såg jag på två starwars-filmer och sen tränade jag hela dagen, filmerna var grymma (Y)! träningarna var också grymma förvisso, älskar mina gympatjejer så galet mycket, och sen min träning var kul också, kände mig inte så särskilt sämst faktiskt. Bra dag var det iallafall.

Denna dag har däremot inte varit särskilt bra, jovisst den var helt okej, och jag hade kul emellanåt, det var även toppen att träffa Bella igen, hon vet hur hon ska lysa upp mina dar, och Julia, Emma och Carro var också kuuul o träffa<3. Men annars kände jag mest döööö åt denna skoldag, och på sista lektionen blev jag mer taggad än någonsin att lämna denna stad och detta folk och bara fly bort. Men får se hur det blir med det. Snart blir det 90210 och sen plugg och sen project runway. Sköööönt. Har förresten fått erbjudande att gå modell på en modellvisning, men tror inte jag kommer kunna medverka eftersom den är så långt borta, nere i skövde, så får se, men det skulle vara riktigt häftigt och kul.

Nu blir det televisioooooon.
Ciao♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Berätta, på vilket sätt känner du att det blev en tankeställare? :)

2009-03-25 @ 15:11:51
URL: http://beeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0