Del: 1

Lovar du att vara ärlig? JA!
Du heter:
Evelina Andersson
Smeknamn: "Evve"
Låt som när du är ledsen sörjer till? "night blindness" och en massa andra av David grey eller boston.
Beroende av: Gurka o dipp
Vem behöver du mest just nu: Familjen helt klart, och gympafolket
Vad tror folk om dig? Många som inte känner mig  tror/tycker nog att jag är rätt självgod o blåst? o att jag är väldigt högljudd och inte så vettig typ?!
Stämmer det? Blåst är jag inte, det vet jag, men jovisst jag tar mycket plats och är högljudd, live with it liksom?. Men självgod är jag ej, tror inte att jag är bättre än nån annan.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår helt klart, minst en gång om dagen :) Annars ögon o ben (?).
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet inte varför, men jag pratar gärna om gympan för att imponera, och typ om att jag har en poool (Y) yeah.
Hur imponerar man på dig? Genom att inte skryta, inte vara självgod, och ha något intressant att komma med.
Brukar du skratta för dig själv? hahaha JA, så sjukt kul, tänker tillbaka på nått kul så kan jag börja fnissa som fasen, får måånga snea blickar alltså.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  lååångt sms, men Elvira smsade om att vi ska gå och se BOUNCE!
Vilken är din favoritmålning: oj vilken svår, är jätteförtjust i Rembranths "kökspigan" och alla som Salvador Dali målat.
Var bor du? Norrgården, Väddö.
Trivs du där: V-E-R-K-L-I-G-E-N, faast skulle va skönt att bo närmare sthlm.
Äger du några converse: nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin såklart.
Brukar du bli för full: Nepp.
Vad har du för mobil operatör: Comviq kooompis :D
Är du allergisk i mot något: Ja, men vet inte riktigt vad. kanske dun?
Har du haft sex idag: Nepp, har tillbringat hela dan på ett ålderdomshem, vilket annat svar än ett nej hade varit piiinsamt ;)
Nästa mål i ditt liv: Gå ut gymnasiet, ta reda på vad jag vill. Jobba deltid som modell?
Hur svarar du i mobilen: ´Först diggar jag med till min braiga ringsignal, sen ett lite bortkommet "haaallå?"
Vem ringde du senast? Storasyster antagligen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: veeeeeeeeetej
Antal timmar sömn inatt: 6 h
Sov du ensam: mm
Tycker du om din pappa: Han är TOPPEN!
Brukar du komma i tid: Ja, om det är nått jag anser viktigt.
När mår du bra: Gymnaaaaastiken, uppe i åre, sommarstugan, tomten.
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Sliten.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, GRÅ, och en massa kontrastfärger
Vad tycker du om fötter: skulle inte vilja va utan!
Är du smart: Jag var en smart kidooo, men ja, jag anser mig som smart nu med.
Var du aktiv i skolan: Jag ÄR rätt aktiv i skolan ja
Vad saknar du: Sommaren 08.
Hade du en bra kväll igår: JA, träning * 100 :)
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: JA!
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag, lägger mig 23.00, släcker lampan senast 01.00
Är du blyg? I få situationer ja, men oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Gymnastik, dans, musikal.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är najs :D men mail är snabbare..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja, intresse vid första ögonkastet?
Har du spytt offentligt: När jag var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0