Somliga går i trasiga skor

 DU:
Ditt namn? Evelina it is

Ålder? 15

Vart bor du?  Norrgården

Bor tillsammans med? Amanda, o papi o mami

Husdjur? Azar, Bamsan och Nisse

Färg på ditt hus? Rött med vita knutar, sveeeeeenne

När är du född? 1993

Klass? SMSP08A

Vilket år tar/tog du studenten? vet inte, funtar på att byta om helt och gå design :o typ

Något jobb? Dans&Gymnastik-tränare


IDAG:

När ska du sova? Efter jag sett troja ännu en gång, bara för att sukta efter dessa muskler

Kramat någon idag? idag hare vart kraaaaaaamkalas

Pussat någon idag? :(

Vad har du ätit idag? mackor,skolmat,gurka,russin,tomat o lite nötter

Dagens klädsel? Blå jeaans, randig tröja typ

Dagens smink? Det mesta, utom rouge

Dagens sötnos? det har inte varit nån sötnos idag

Dagens roligaste? Bellas försök till att va trevkug på första lektionen var rätt kul!

Har du många vänner? många har jag.

 Hur många har du kysst? vetinte, inte så jävla många asså, 8? goodgirl

Vem kramade du senast? nån

Hur många har du haft sex med? whoo cares 

Hur många har varit otrogen mot dig? noone

Har du pojk-/flickvän? Nej

Vem pratade du med i telefon senast? En hemsk tant som jag blev tvingad att ringa av Inger :(

Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Juuuulia, som påstår att hon är lik sandruuw, no way!


BÄSTA

Filmgenre? ÄVETYR&FANTASY IN MY HEART!

Musikgenre? Killband med mycket gitarr

Mat? Allt med kyckling

Dryck? Pepsi med isbitar o lime

Stad? Götet

Ämne i skolan? Som jag är bäst på? Svenska, Som jag gillar mest? idrott

Människa? Pappa


SENASTE

Gången du spydde? Spanien med klassen :p

Gången du grät? Idag

Pizzan du åt? Åh, det va mozarella,parmaskinka,spenatblad,vitlök o massa gooott, mums.

Gången du var i Göteborg? long time ago
Gången du var i Stockholm? vetinte, shit

Gången du var full? senaste var kanske offenciven.

Gången du var hög? I skidbacken i lördags.


ANTAL

Personer du älskar? jag får det till 13

Personer du hatar? 2

Pojk-/flickvänner du haft? förutom småflirtar, 1

Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2

Glassar du ätit på en dag? 1, kanske 2

Festivaler du varit på/ska på detta året? vetinte än

Gånger du haft minnesluckor? några få

Gånger du varit hög? ingen suusning

Personer du saknar just nu? 0


VAD:

Gör dig glad? Komplimanger

Gör dig ledsen? människor som hatar utan att man förtjänar det

Vill du helst göra nu? sola på en strans någonstans

Önskar du att du slapp göra? Laga mat

Vill du ha nu? Sommar

Önskar du dig i födelsedagspresent? Én laptop om jag inte vinner en i min korsordstidning :D
Längtar du till? ´soommar

Tycker du om dina betyg? trore
Ångrar du i ditt liv? Att jag börja roooden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0