Bella Busig

vad heter din kompis? Bella Dufbäck
hur gammal är hon? 17 i augusti!
vad är hennes favoriträtt? är jag en dålig vän om jag inte vet? :s säkert thai som alla andra rimbobor?
vad är hennes favoritfärg? beror på vaad, Bella har väldigt mycket olika färger på sig iallafall :)
vad är hennes favorit hobby? Hon brölar på om friskis som om det vore himlen...
 vad skulle din kompis göra om någon drog henne i håret? hahahaha, KRIG! jävlar, hon skulle skrika och ge tillbaka JÄTTEhårt!
vad lyssnar hon på? Hon har en speciell mysiksmak som jag inte riktigt kan sätta ord på. Men just nu äre reggae som gäller vaae?
vad gör hon om hon inte får som hon vill? Tjatar och skriker lite tills hon får sin vilja igenom, om det är omöligt så blir hon butter.
är hon morgonsur? Jag tror inte det, räätt så pigg o gla va?
kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill? hoho, nej,.
vad är hennes favoritord som hon använder mest? Det varierar ju såklart, jag tror hon gillar ordet krubb :D
har hon pojkvän? Neepp
har hon lätt för att bli arg/sur? ja och nej, hon har mera dåliga dager då hon är sur i allmänhet, men hon är inte en såndär galet känslig som blir sur för minsta lilla inte.,
hur skulle hon reagera om du vann 34 miljoner? oj vad jag kan se det framför mig, först skulle hon gapa och sagt "beeerääättta", sedan skulle hon skrika, krama om mig och säga "kuuuuuuuul", sen skulle hon bli lite bitter och säga något i stil med "tyyypiskt dig" eller "ååååååh"
vad tycker hon om Darin? inte så mycket skulle jag tro.
om hon ska ut en kväll, vad vill hon göra då? Dansa järnet skulle jag tro.
vilken är hennes favorit sport? Fotboll.
har hon någonsin varit kär? Ja det tror jag.
säger hon allt till dig? Det mesta, fast oftast när det inte är aktuellt längre :p men jo, jag tror hon säger det mesta.
vad tycker hon är bäst, vinter eller sommar? Hon är en sån där som älskar när det blir sommar OCH vinter, och du brukar säga att du gillar vintern bäst,men jag tror du älskar sommarn mera faktiskt :)
tycker hon om att dansa? jaa ?:D
vilket tv program tycker hon är bäst? hm, hon har många favvosar, men OC gillar du nog, och typ gamla dåliga svenska serier?.
vilken kille tycker hon är finast? Ugly betty skulle jag tr (Y)
vad ska hon göra i helgen? PLUGGA! right?
hatar hon någon? Hata är förvisso ett starkt ord, men emmelanåt när hon är arg gör hon nog det.
om hon fick åka utomlands vart hon ville, vart skulle hon åka då? Till florida igen skulle jag tippa!
vad ska hon göra i veckan? plugga tills hon avlider (y)
vad ska hon göra ikväll? plugga och sova?
vad är hennes favoritfilm? hm, twilight som resten av världen kanske? :) Och herkules.
vad hatar hon mest i hela världen? Människor som inte vågar säga eller stå för sina åsikter?
vad skulle hon göra om du slog till henne? KRIG IGEEEEN!
jobbar hon? ibland bäddar hon sängar.
har hon åkt polisbil? jag tror ej det.
har hon gjort något riktigt dumt? Det tycker jag.
har hon skämt ut dig nån gång? det är dumt att skämmas för sina vänner.
när pratade du med henne sist? I skolaan.
när såg du henne sist? i skolaaan.

Kommentarer
Postat av: <3

hahahahahaha!



evelina, jag älskar'ej!

2009-05-18 @ 21:38:53
URL: http://beeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0